Nöjd

Jag är jättenöjd med min viktnedgång. Hade aldrig trott att man skulle gå ner så mycket på så kort tid, var på åb hos doktorn för några veckor sedan, hon tyckte kanske då att jag gått ner lite för fort och vill att jag skall utöka med t.ex en kvällsmacka innan sänggång. Jag äter ju som man skall och motionerar.
I förrgår var jag hos en kompis och fick av henn ett par jeans i strl 40....Jag prövade dem och de var en aningen spända, men jag kom i alla fall i dem och det är ju huvudsaken eller hur?.....

Men sen är det då dethär med att huvudet skall också hänga med denna viktnedgång och det gör den ju inte riktigt...jag fotar ju mej minst 1 gång/månad för att se att jag verkligen förändrats.
Jag har liksom stannat min bild av mig själv från det att jag vägde nånstans runt 100-110kg. Förnekelse, javisst.

Det finns så många nya sätt att sitta och nya ställen att gå på. Att våga gå in i trånga utrymmen eller ta sig mellan stolar på t.ex. ett café.
Det finns så mycket nytt att prova därute! Smile

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Du är väldigt smal,behöver du gå ner mera?
Vad är din målvikt?
Kram // Anna-Carin

2008-01-23 @ 18:06:22
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Borthy

Oj...det där sista du skrev...jag har inte tänkt så och det gör lite ont i hjärtat när jag tänker hur du behövt tänka tidigare.

2008-01-23 @ 18:43:03
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: sussi Bredberg

hej Annki!
Nu äntligen ska jag ta och skriva några rader till dig. Jättekul att det går så bra för dig.
Rhodos har jag varit på och det är en underbar ö. Själv ska jag åka till Naxos och Paros i juli tillsammans med mannen.
Ha det gott och kämpa på.
Sussi

2008-01-24 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0