God fortsättning....detta skall bli ett helt nytt år.....för mej!

Jaja minsann, detta skall bli ett helt nytt år och liv för mej, år 2008 skall bli början på mitt nya liv.
Jag skall inte låta någon ynklig mans person suga all energi av mej, nu är det slut på sådant trams...
Jag kan och jag skall....är mitt nya motto!

Snart är jag nere på min nya målvikt också...inte många kilon kvar nu....och det känns härligt.

-45 kg.Japp, jag vägde mig i måndags och vågen pekade på -45 kg!!!! *tjohooo* Åh vad skönt det känns!!!! Jag har verkligen kämpat för dom där kilona, även om det finns folk som tror att man kan ligga på sofflocket och ändå gå ner tackvare att man e viktopererad. Men nej nej och åter nej.Det krävs att man äter rätt och rör på sig...precis som alla andra gör då dom ska gå ner i vikt.

Så här fin är jag nu:

335484-23

I livet finns inga slutna dörrar, det gäller bara att hitta rätt nyckel...


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Ojj!...vilken vacker kvinna,kanon jobb du gjort med din vikt resa *L* i massor.
Kram på dig// Anna-Carin

2008-01-04 @ 16:12:52
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Ulla

Gud, va duktig du! Jag hejar på dig! Måste kännas helt underbart.

2008-01-05 @ 09:54:09
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Pikku myy

Vart har min kompis tagit vägen?. Jag får tårar i ögona av att se hur fin du blivit. Så stolt över det du har åstadkommit. Hoppas så att detta blir ditt år vännen. Kram Jenny

2008-01-05 @ 21:18:53
Postat av: Ulla

Kikar in för att önska dig en bra vecka!

2008-01-07 @ 18:44:10
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Jada

Bra jobbat!
God fortsättning på det nya året!!!

2008-01-08 @ 12:36:21
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Borthy

Fy fan vad du är snygg! Du är otroligt skitsnygg! Sug åt dig! Jag ser att hela du utstrålar självförtroende och självkänsla! Det har varit tyst här hos dig ett tag men jag tror jag förstår! Saknar dig! Jag får styrka och inspiration av ditt nyårsinlägg! Grattis till din viktnedgång! Nu är du hälsan själv! Börja skriv om dina framgångar och framsteg nu och se allt bra du gör! kram

2008-01-11 @ 09:31:00
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Åsa

Jösses jösses jösses :)
Vad glad jag blir av att se denna bild :)
Lycka till med träningen iför tjejmilen. Måste nog anmäla mej nu så jag kommer igång med träningen....
Stora kram vännen!

2008-01-21 @ 04:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0