Dags för gymmet!

Idag har jag varit på gymmet....med kilalrna som spänner upp sin muskler så fort det går förbi en snygg, helst blondin brud...ni vet vad jag menar..*asg*
Men mej spänner de inte upp för...men de behöver de inte heller...jag går inte dit alla fall för att se på dessa killar...jag tycker inte ens de är snygga...
Jag tränade idag hela kroppen, detta för att jag skall känna mej hemma med alla apparater, tränade 3*10 minuter/apparat, så som man egentligen skall göra, det kändes faktiskt riktigt bra efteråt och om jag hade hunnit hade jag även tagit några simtag efteråt, men måste hem för att hämta barnen....

Imorgon skall jag jobba kväll och då tänker jag åka till gymmet först och sen även ta och simma innan jobbet...Nu skall jag hårdträna inför Tjemilen i augusti... ;)

Kram på er mina bloggvänner





Kommentarer
Postat av: Jada

Tjejmilen! Gud vad duktig du är! Kämpa på!!!

2008-01-15 @ 18:15:37
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Soffie

guu va duktig du är!!

2008-01-15 @ 21:37:09
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig du vännen! jag blir rörd i tårar,tycker du är fantastiskt duktig.Du har inte bara genom gått en svår och säkert jobbig operation.Nu ska du träna på gym och du ska springa tjej milen,antar jag att det är.

Ha det bra / Anna-Carin

2008-01-16 @ 14:41:51
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Ulla

Heja på med träningen! Och Tjejmilen. Häftigt! Kan vara bra att ha ett mål med sin träning.

2008-01-17 @ 06:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0