Mitt nya...

Har suttit o kollat runt...på olika frisyrer och hårfärger, skulle gentligen vilja göra en hårförlängning, men det är såååå dyrt! Så jag får bara vänta att mitt egna hår växer ut...*suck*
Tittade runt o hittade hur jag vill att mitt hår skall se ut...men dit är lång väg och det är bara tt ha tålamod och stå ut med väntan o rivande i håret och kanske tro att håret töjs ut....
Så här vill jag ha mitt hår...


Och så har jag tittat runt och vill ju göra nåt med min färg i håret också...hittade vad jag vill ha för färg...nåt i den stilen skall det se ut:



Detta bli väl fint...

Kommentarer
Postat av: Jada

Härlig färg! Håret växer så fort så snart har du den, ja din nya frisyr o din nya färg!
Kram!

2008-02-04 @ 17:38:57
Postat av: Åsa

Det blir snyggt bruden :)

2008-02-12 @ 04:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0