Framsteg

Hej min bloggvänner!
Ett tag sedan jag skrev om mina vikt framsteg nu....har egentligen inte hänt så mycket med min vikt sedan jag sist skrev, tror jag...minns inte riktig vad och när jag sist skrev nåt.
Nåja...har nu i alla fall gått ner 47,1 kg sedan 18 juni 2007...är ju faktiskt en hel del! Fattar inte riktigt det själv heller...men visst har jag blivit snygg...*s*
Köpt en hel del kläder den sista tiden, inga dyra kläder, men kan ju inte heller gå i mina gamla, ser ju ut som säck på mej då!
Köpte faktisk ett par Lewis jeans på Tradera, fick hem dem igår och de passade perfekt, är så glad.....första gången på mina 39 år som jag har ett par Lewis jeans! Helt otroligt, eller hur?

Har ju varit förkyld så jag har inte riktigt tränat som jag borde, men i onsdags var jag ut på en promenad och igår torsdags var jag på badhuset och tog några simlängder...det var riktigt skönt...
Nu jobbar jag inatt och nästa natt....så i helgen blir det promenader....hoppas bara det fina vårvädret fortsätter!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Det måste kännas helt underbart att känna att du orkar så mycket mer när du nu gått ner i massor. Duktiga du! Ha en skön dag!

2008-02-15 @ 07:48:45
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Borthy

Du är helt otrolig! Är säker på att du är grymsnygg i jeansen! Hoppas din jobbhelg blev bra!
Kram

2008-02-17 @ 18:50:35
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jada

Du är för duktig du! Kämpa på bara, själv har jag fått en op tid för mitt knä, sen så ska det bli träna av...

2008-02-18 @ 10:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0