Finland!

I em skall jag ut och åka båt :) och inte en tillstymmelse av storm är det heller...
Jag skall åka helt utan familjen...helt otroligt. Jag åker hem till mina föräldrar i Södra Finland, till en stad som heter Karis (http://www.karis.fi/)
Åker med buss från min hemstad nu på em till huvudstaden Stockholm, till Stadskajen, jag skall åka med Viking line.



Är framme i Åbo imorgon bitti. Därifrån tar jag tåget till Karis, tar ca 1 tim 20 min...sen kommer pappa och hämtar mej vid tåget! Skall bo hos min bror.
På lördagen skall jag gå på 40 års fest, Party party.....
Träffa lite kompisar och bara ha det skönt...Måndag morgon åker jag åter hem och då följer mina föräldrar med mej....Ha det så gott mina bloggvänner så höres vi nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag hoppas du får en trevlig helg,ha det så kul och parta loss åt mig också :-)
Kram// Anna-Carin

2008-02-23 @ 22:27:28
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0