Nya världen!

Jag har bestämt mej för att endast väge och mäta mej 1gång/månad fr.o.m april. Sen har jag även köpt mej en stegräknare, skall se hur många steg och kilometer som jag går i april månad, kanske nån annan som vill utmana mej?
Invägning 4/4
Vikt 78.0 kg, viktminskning: 49,7 kg på ca 9 månader.
Lår 50 cm, minskning 10 cm
Höft 100 cm, minskning 30 cm
Midja 88 cm, minskning 45 cm
Kroppsfett 31%, Normalt 12-20%
Bmi 26.4, Normalt 19-25

Visst är det helt otroligt hur mycket man kan gå ner samt minska på så kort tid....
Fattar det inte riktigt själv...men sen då man ser på kort från tiden innan och nu ser man ju den stora skillnaden!

Och hur mycket har jag då inte minskat i klädstorlek, byxor: från storlek 56-58 till storlek 42 och tröjor 56-60 till storlek 44, visst är det en hel massa och nu är det dessutom roligt att shoppa kläder :) Och en helt ny garderob har det dessutom hunnit bli också. Men har några kilon kvar att gå ner...och sen väntar även en bukplastik....


Här kommer en ny bild på mej....


image26


Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dig vännen :-)
Man fattar ju inte riktigt att man lyckat att
gå ner så många kg som man gjort men man ser ju
på kort och som sagt en hel ny garderob har det
ju blivit.
Ha det gott
Kramiz C

2008-04-06 @ 13:13:35
URL: http://cajoz.blogg.se/
Postat av: Jada

Vad duktig du är! Gå är den bästa motionen som finns, jag kan snart gå utan kryckor...annars hade jag utmanat dig.
Kämpa på!

2008-04-06 @ 14:18:50
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Att promenera i rask takt är kanon bra,själv har jag börjat slarva med promenaderna.
Det blev så när jag började jobba igen efer lång tids sjukskrivning.Jag har ingen steg räknare,har funderat på att skaffa mig en.
Ha det gott/Anna-Carin

2008-04-07 @ 07:47:15
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Borthy

Ska bli jättekul att snart få träffa dig igen! För du kommer väl? kram

2008-04-11 @ 19:25:45
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Annelie!

Hej! Måste bara säga att det är superkul att hitta en sån här inspirerande blogg!! O vad duktig du är som tränar!! VAD tränar du förutom simning?Väntar på operation... O ser framemot att kunna gå i jeans o topp om ett par år!! Det låter så länge men det går nog snabbt ändå! Skall spara din blogg i favoriter!!! Å gå in här hos dig när jag behöve peppning! Stor kram! O Tack för att du har en sådan fin sida!!! Att du delar med dig av dina erfarenheter!!! // Annelie!

2008-04-15 @ 12:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0