Segt idag

Idag har det verkligen varit segt, gick av natten imorse.
Tänkte att jag skulle kanske ta och unna mej något då jag varit så duktig och gått ner i vikt. Så jag tog telefonen och ringde till Må Gott, bokade tid för Stenmassage i 45 min....om 1 månad...längtar redan dit.

Stenmassage:
En behandling för totalt kroppsligt välbefinnande. En upplevelse utöver det vanliga.

De Heta Stenarna stimulerar energi meridianerna och återställer balansen i kroppen.

Tänk att man måste först göra något, som i mitt fall gå ner i vikt för att kunna unna sig något, varför skall det vara så??? Med andra ord är det en belöning, eller?

Spa på Öland - Hotel Skansen

Kommentarer
Postat av: Borthy

Låter jätteskönt.
Ja, varför är det så? Att man belönar sig i stället för att bara beställer en tid för att man är en bra människa utan att ha presterat?
Jag vet inte...
Hur som helst är du verkligen värd en belöning som pluggat och gjort alla föråndringar i ditt liv! Du är en förebild! Kämpa på och var stolt över ditt år! kram

2007-09-26 @ 23:07:34
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Låter jätteskönt.
Ja, varför är det så? Att man belönar sig i stället för att bara beställer en tid för att man är en bra människa utan att ha presterat?
Jag vet inte...
Hur som helst är du verkligen värd en belöning som pluggat och gjort alla föråndringar i ditt liv! Du är en förebild! Kämpa på och var stolt över ditt år! kram

2007-09-26 @ 23:08:42
Postat av: majjanw

Hej hej.
Vill verkligen pröva på stenmassage, har lästom det tidigare. Vet du en bra internetsida om det? Bor i Stockholmsområdet, vet du nåt i närheten?
Må gott!

2007-09-27 @ 19:21:08
URL: http://majjanw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0