Gäääsp......

Hej! Detta är mitt första inlägg på min egna blogg....min handledare har fixat min blogg, visst är hon duktig.....Hon är även en duktig handledare.

Jag har ju aldrig skrivit på en blogg så jag är lite rostig på denna plan, men det skall väl funka efter ett tag....lite väl sent är klockan också, så hjärnan fungerar inte heller som den ska.

Skall bli skönt att få komma hem till sängen om några timmar, men först skall jag köra bil i ca 50 minuter, på med AC:n i  samt stereon på högsta volym med finsk hårdrock, det gillar jag , MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad glad jag blir, du är igång! Nu har vi 8 veckor på oss att utveckla allt! Jobbet kan du ju redan! Tycker du är kanonduktig och är glad att jag träffat dig! Välkommen i blogg-träsket! Skall bli kul att få ta del av finsk hårdrock, jag är själv väldigt svag för hårdrock!
Du delar väl med dig?
Ska lära dig om du inte kan hur man hämtar hem från Youtube och lägger i bloggen!
Kram från handledaren Borthy

2007-09-26 @ 23:00:14
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: anncka

Hej! tackar så mycket för komplimangerna, jag har väldigt svårt att ta emot komplimanger, men det har med mitt tidigare liv att göra, antagligen. Jag lovar jag skall dela med av min finska hårdrock. Jag är glad att jag träffat dej också.
Kram från "lilla" jag

2007-09-26 @ 23:05:32
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0