Tittade på Tv4 fakta

Nu ikväll råkade jag slå på tv4 fakta, läkekonstens under...plötsligt visade man ett par som opererades för Gastric bypass, det var jätte intressant...paret som man följde har även skrivit dagbok, måste leta efter det.... det är mycket intressant dethär med operationen....




Och att det egentligen är en mycket riskfylld operation, men det är ju alla bukoperationerna. Men hur riskfyllt är det att vara överviktig då? Visst vägde jag för- och nackdelar innan jag bestämde mej för operationen, och det var ju mest fördelar som jag kom fram till, man tänker på alla följdsjukdomar man kan få av att vara överviktig och sen hur mycket man går miste om med sina barn.


Kommentarer
Postat av: Jada

Precis, hur riskfyllt är det inte oxå att vara överviktig? Jag tror du gjorde ett helt rätt beslut. Lycka till med ditt "nya" liv!
Ha en bra söndagskväll!

2007-10-07 @ 19:59:47
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Tina

Jag missade tyvärr det programet.Om du hittar någon sida med dagboken på kan du väl skriva addressen här.Det skulle va intressant att läsa.Vet du om det kommer i repris?Kul att ha hittat din blogg.Roligt att läsa om dig.

2007-10-07 @ 22:59:47
Postat av: Borthy

Klart du gjort rätt! Du är helt rätt person för operationen, eller hur ska jag uttrycka det? Du har den rätta livslusten och motivationen! Jag kanske har fel men jag tror du var en fånge i din kropp! Nu kan du klara av allt! Kram

2007-10-09 @ 23:57:13
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0