Segt

Idag är det verkligen en seg dag...gick ju av natten, kom inte i säng först vid 9-tiden....pga hinder, sen väckte barnen mej runt 12, så det vart inte många timmars sömn...så nu är jag rätt så trött....


Har varit på hockey också, SSK-HV71....det gick ju bra 0-3 blev slutresultat och det var TOPPEN

Träffade även en kompis på matchen och det var trevligt....och jag fick ju sen min idol en riktigt svärmorsdröm...då menar jag Stefan Liv som är målvakt i HV71, han är en riktig pudding, mmm....


Nu har jag ätit middag, det blev Moussaka för min del, medans den andra i familjen åt pizza och kebabrulle, jag äter ju som sagt inte sådan snabbmat...det är för mycket fett!
Nu skall jag ta o dricka lite kaffe, sen så tror jag att det blir en tidig natt för min del i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0