Massage dax!

Idag har jag varit på stenmassage och jag säger att 45 min var alltför kort tid, men GUD vad härligt det var.
Först började terapeuten med att massera in olja på ryggen/axlarna för att stenarna skulle glida bättre. Hon masserade axlarna, nacken, huvudet, ryggen...det var så skönt att jag höll på att somna, det var varmt och skönt, då hon sedan sa att jag skulle vända på rygg, tänkte jag NEJ sluta inte än....
Sen var det dax för armarna, bröstet, magen och ansiktet...det var lika skönt och varmt. Jag önskade att hon aldrig skulle sluta med att massera, men till slut var det över...
Jag kände att hela kroppen var avslappnad och jag mådde bra...Spänningarna från nacken och axlarna hade försvunnit, huvudvärken var också borta. Jag kommer att göra om detta! Och jag rekommenderar detta till alla!

Stenar som värmer eller svalkar & som reducerar spänningarna i kroppen, minskar stressen och återställer balansen. De Heta Stenarna stimulerar energi meridianerna och återställer balansen i kroppen.

Massage med varma stenar där även oljor ingår. Stenarna kommer från den gamla hälsoorten Kallithea på Rhodos där man sedan urminnes tider badat hälso-bad.
T o m Hippokrates rekommenderade dess helande vatten. Stenarna läggs på kroppen och du får också massage med dem. Behandlingen är oerhört avslappnande och effektiv. Stenmassage användes förr av många naturfolk (samer, indianer och även i österns länder).  Stenarna ger energi och ökar din blodcirkulation maximalt.



Kommentarer
Postat av: Pikku myy

härligt och läsa om din dag. helt klart att du var värd detta och flera där till. hoppas det gick bra för kisse med. vi höres.

2007-10-30 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0