Lördag

Sitter nu på firman och skall väl jobba fram till 15 ungefär.
Ikväll skall vi ha gäster, så jag måste handla på vägen hem. Skall bli lite ost, kex, vindruvor och vin förståss....mmmm, det skall bli gott.



Min son vaknade samtidigt som jag imorse, dvs klockan 6, han var lessen för att jag skulle iväg o jobba. Pratade en stund med han o sa att han skulle få hjälpa mej med middagen  och då blev han glad.

Sitter här nu och har lite ont i huvudet, men tog en värktablett, så det skall väl släppa om ett tag. Måste kanske beställa tid till en massör, kan man då fråga efter en ung sådan månne tro...???


Kommentarer
Postat av: Anniskan

Ja det var jättekul i lördags, och gott var det. Det måste vi göra om.

2007-10-16 @ 01:37:05
URL: http://anniskan.blogg.se
Postat av: anncka

Ja! jag tror att din sambo också tyckte det var kul..eller?
Vi skall ju äta tillsammans på fredagen! Tacopaj o sallad blir det då, kanske lite vin också! Längtar redan till fredagen!

2007-10-16 @ 08:07:05
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0