Fredag....

Imorse väckte min som mej vid 06:20, vi klev upp, samtidigt vaknade dottern, vi åt frukost och sen iväg o skjutsa dottern till skolan o sonen till dagiset, jag åkte hem för att plugga lite. Pratade med min bästa kompis i Umeå, hon är verkligen en god vän som kan prata allt med, saknar henne jättemycket, om det ändå vore så att vi skulle bo närmare. Sen åkte jag till badhuset för att simma, det var skönt, simmade 3 x 20 längder, satt i bubbelpoolen och till sist var det bastun som gällde, som man säger på finska "ilman saunaa ei voi elätä"


Sen åkte jag ner på stan, skulle klippa mej. Klippte kort, känns jättebra.

Gick lite på stan o kollade på kläder....köpte hårspännen och tights samt en tunika till min dotter, för hon skall på disco ikväll. Sen åkte jag hem för att hämta sonen på dagiset.

Ringde till fritis för att de skulle skicka hem min dotter, där sa de att hon inte var där, va inte där?? Hon följde hem med en kompis och det hade gubben glömt ellelr skitit i att meddela mej, typiskt karlar.....

Nu skall jag dricka kaffe...

Alex Coffee


Kommentarer
Postat av: Ulla

Det verkar som du hann med en hel del igår. Får jag fråga vad du pluggar? Jag tycker om att läsa, men det jag inte gillar är känslan att aldrig vara helt ledig. Det finns alltid något som ska läsas eller skrivas. Ha en go lördag!

2007-10-20 @ 07:37:45
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Pikku myy

massor med kramar till dig. härligt och höra om din dag. finns alltid här för dig.

2007-10-20 @ 09:58:40
Postat av: Borthy

Vad strongt med 3 x 20! Jag brukar bara få till 40 och inget mer. Min bästis bor i Karlstad så jag vet vad du känner. Men, på något sätt, när man är bästisar finns man där en då och vi 2 pratar dagligen och man helt enkelt bara vet hur den andra mår och känner sig.
Snart får du börja handla till dig själv, tightas och tunikor! Nytt och fint till vackra du! Kram

2007-10-21 @ 17:44:26
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jada

Får man se ett kort på nya frisyren?
Härligt att gå o simma o basta i lugn o ro, kan inte ens komma ihhåg när jag gjorde det sist tyvärr.
Ha en bra dag!

2007-10-21 @ 18:15:07
URL: http://jada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0