Examinationsdag

Imorse tog jag tåget från Östertälje till Stockholms Södra, skulle ha praktisk/muntlig tentamen i Medicinsk teknik. Först så sov jag jättedåligt natten som var och sen då jag vaknade var jag jättenervös inför tenttan.
Blev först lottade och jag fick nummer 2 som startnummer, kunde pusta ut en liten stund, sen då det var dags för mej fick jag nr 3, det var Deffen och rubens, just precis vad jag hade hoppats på.
Presentationen gick hyffsat tycker jag...men fick inte reda på om jag var godkänd eller inte, läraren skulle pimma senare, inte ännu heller har det kommit nåt' pim från henne...typiskt! Men det är väl inget annat än att bara vänta.

Efter att vi vara klara tog jag tåget tillbaks, stannade kvar i Södertälje för att träffa en kompis, vi åt lunch, det blev bakad potatis med tonfiskröra, mums det var gott.


Sen åkte jag hem för att hämta barnen, hem o fixa middag o sen iväg till simskolan med dottern.

Nu skall jag strax krypa till kojs.


Kommentarer
Postat av: Jada

Jag tror du klarade dig alldeles utmärkt.
Ha en bra dag!

2007-10-24 @ 08:05:34
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Borthy

Shit, ser nu att jag inte fixade din bild! Ska göra det nu! Har du fått veta än? Tror säkert det gick jättebra, du är så duktig!
Kämpa på i allt, du är bäst och jag tror på dig! kram

2007-10-24 @ 09:20:49
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: anncka till Borthy

Ingen fara min vän! Tackar för att du tror på mej, det värmer verkligen. Du vet att jag inte har så bra självförtroende, men det är på vägen upp! Du skall också kämpa på och tror på att du klarar det fastän det är tungt! Kram

2007-10-24 @ 11:00:26
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Borthy

Bilden är uppladdad som miniatyr. Om du vill ha den större vilket jag ju tycker måste du ladda upp den i 200 pix! Kram

2007-10-24 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0