Dagen

Jag har varit på badhuset idag, upptäckte en sak där, att min baddräkt är allför stor...jag måste ha en ny o definitivt mindre...


Var verkligen skönt att simma...simmade ca 2 km..tror jag.

Sen träffade jag 2 arbetskompisar på stan och vi var och åt grekisk lunch, mmm vad gott det var...




Efter detta åkte jag för att inhandla min nya baddräkt och jag hittade en jättefin o passade perfekt och nu kan jag åter simma med en baddräkt som passar och inga tuttar hoppar ut nu!
Sen hem o hämta barnen på dagis och fritis'.
Nu har vi ätit mat o snart skall jag iväg på föräldramöte på dagiset.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag blir så glad att höra dig skriva din glädje! Kram

2007-10-01 @ 23:07:38
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0