Söndag

Imorse var jag hemma vid 8.tiden, trött som bara den...och gissa vart jag fick gå o lägga mej...jo på soffan, för min man låg i sängen och min 7-åriga dotter hade fixat frukost till sig själv och hennes lillebror...Hmmm, man undrar ju hur vissa karlar är funtade egentligen!??
Jag slumrade till på soffan från och till...är detta klokt att först varit vaken hela natten och sen inte ens få sova ordentligt då man kommer hem.


Vid halv 11 kunde jag gå i min egen säng för att sova, vaknade och steg upp vid 14. Sen har det varit segt...hade besök av min bästa väninna o hennes familj, hon hade varit upp hos sin syster och nu var de påväg hemåt, så de kom förbi för att ta en fika, alltid lika trevligt att träffa henne o barnen, vi bestämde oss att vi skall ses den 27/12 då de är åter häruppe, då skall vi käka något gott o dricka vin....
Klockan 16 var det dags att hämta tösen från kalaset, blev inbjuden av kalastjejens föräldrar, så jag och dottern var hemma först kvart över 5....och sen var det vara att börja med middagen, det blev kyckling och ris....resten av kvällen slappade jag framför tv:n....


Kommentarer
Postat av: Pikku myy

Hej! så ni har oxå kalasat. här höll vi på i 2 dagar. va kul med bästis besök, det behövde du nog. sköt om er. kram

2007-11-12 @ 16:53:06
Postat av: Borthy!

Hallå!
Varför körde du inte bara ut honom till soffan och tog sängen!
Ja jag vet...
Kram

2007-11-12 @ 20:09:37
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0