Så glad!



Äntligen Very Happy Visade vågen på under 90, Super! vågen stannade på 89.8

Mitt första mål var att komma ner under 100, det nådde jag 24 september och idag 13 november har jag uppnått mitt andra mål, att komma ner under 90! *Yipiiii*

Kommer inte ihåg när den visade det senast! studsmatta

Man är väl så himla inrutad med att se sig som stor etc så man fattar inte att man inte är det längre.
Detta med självbild är INTE lätt.
Skönhet är i och för sig relativt (smaken är som baken) men jag tror att många har uppfattningen att de kommer förändras till ett helt annat utseende. Men grundmaterialet finns ju alltid där liksom.
Hur gör man för att förstå att man verkligen ser ut som man gör?


"Obesitaskirurgi är en fråga om att ha ett långsiktigt helhetskoncept"


Kommentarer
Postat av: Ulla

Heja på! Vad duktig du är.

2007-11-13 @ 20:20:37
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Pikku myy

Hej vännen! Du är så duktig, stolt över dig. Har förståelse för att du inte riktigt fattar det hela än, men du kommer dit ska du se. Tog fram måttbandet efter duschen och huvva mig då. ska nog kasta bort det tillsammans med vågen. vi hörs. kram

2007-11-13 @ 20:58:52
Postat av: anncka till Pikku myy

Tack min vän! Och DU! kasta inte bort måttbandet, utan tag fram det om ca 1 månad igen! Kram :)

"Det finns inga låsta dörrar, det gäller bara att hitta rätt nyckel"

2007-11-14 @ 06:42:54
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Borthy

Grattis! Kör på bara och lova att tänka bara bra och possitivt om dej själv så utstrålar du också all skönhet i världen! Du är stark och bra! Kram

2007-11-16 @ 10:40:56
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0