Mående....

Idag väckte barnen med åter vid 07...att man aldrig kan få ens en sov morgon till 08! *suck*
Men jag klev upp och fixade gröt till barnen, åt en macka och satte mej ner med barnen och åt frukost.
Maken han sov fortfarande, lyckliga han som får sova....
Tänkte att idag blir det en härlig dag, med massa solsken och det är ju kallt ute också.
Pratade med en kompis på telefonen, vi bestämde oss för att se som ca 2 veckor, vi har inte setts på 1 månad. Det ser jag framemot.
Barnen klädde på sej och maken började så småningom att vakna...då hade jag redan gjort en hel del här hemma.
Sen tog jag på mej mina träningsbyxor, jacka och jymppaskorna och tog en lång promenad i det fina vädret, det var så skönt att gå.....


Nu skall jag och sonen åka o handla lite till middagen, det blir Älgfärsbiffar, kantarellstuvning och potatis...mums.



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Visst är det härligt med promenader.Att inte få sovmorgon är ibland en brist vara även hos oss.
Ha en bra dag

2007-11-27 @ 11:18:26
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0