Fredag

Idag är det fredag, skönt att denna veckan börjar lida mot sitt slut....
Vaknade imorse vid 7, klev upp, fixade dottern till skolan och sonen till dagis, sonen sa till mej imorse: "mamma, jag tycker såååå mycket om dej" Det värmde så otroligt mycket!
Kom hem efter att jag hämtat ut några paket på postens utlämning, bl.a en jacka till mej, provade den då jag kommit hem, den var riktigt fin.

Mycket snygg parkas / jacka stl 50/52 helt ny!! Utrop 1 kr!


Sen var det dags för frukost, macka som vanligt blev det. Och en kopp kaffe efter en halvtimme, kan ju inte dricka och äta samtidigt. ´Sen tvättade jag håret och så mindes jag att jag har ju en hårmask med röd nyans, den måste jag ju pröva...och det gjorde jag också, nu har mitt hår fått en ny glans och lite mer färg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0