Fredag

Igår steg jag upp vid 7-tiden, satte igång med att torka damm och sen dammsuga, städa toaletterna och allt annat som hör till en städdag. Väckte maken kvart över 8, han skulle iväg på ett möte. Mmmm, vad det luktade gott efteråt och kändes härligt med ett nystädat hus, undrar när jag sist städat såhär grundligt...minns inte ens. Snart även dags att börja med julstädningen; torka av skåpen, tvätta ugnen mm...Hmmm, julen närmar sig med storsteg, hua!


Efter städningen åt vi frukost och sen var det bara att vänta på att mina föräldrar skulle komma, de dök upp vid 11 och hade en massa godis till barnen.

Jag fick ny kaffebryggare och ny kökslampa, jag har så snälla föräldrar, de tänker mycket på mej och är väldigt omtänksamma.
Klockan 13 var jag på macken här i byn för att byta till vinterdäck, så nu är jag redo för första snön.


Kommentarer
Postat av: Borthy igen

Vi har tur som har så fina föräldrar! Städa hela huset innan frukost, det är bra jobbat vill jag lova! Hos mig tar det jäkligt mycket längre tid även då vi inte bor stort! Kram

2007-11-05 @ 02:32:22
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0