Fredag natt

Igårkväll då jag åkte till jobbet regnade det och var +2 grader, halt var det också på den lilla vägen fram till motorvägen, undrar om det komemr att vara halt nu på morgonen och man får halka hem....längtar redan nu hem efter min sköna säng, men än har jag några timmar att jobba.
Vart lite hungrig också och då det är över 3 timmar sedan jag sist åt (skall ju äta minst var 4:e timme) så hämtade jag ett glas Smoothie (med yoghurt, mjökl och bär) som jag fixade hemma innan jag åkte till jobbet.



Mmmm, det var riktigt gott. Nu är det bara att vänta på frukosten...
Och sen är det bara att vänta på att få åka hem till sängen, skall försöka sova några timmar idag innan min kompis skall komma o klippa min son, han har blivit så långhårig så snart kan jag fläta hans hår :), nej skämt o sido, ännu är det inte så långt.
Till middag skall vi ha hemlagad Pan Pizza, det skall bli gott. Jag kanske lägger in en bild sen på pizzan, ha en bra dag mina vänner...vi ses//Kram

Kommentarer
Postat av: Ulla

Åh, vad gott det såg ut. Det är väl inte så svårt att göra smoothie, men det ingår inte liksom i min repertoar och därför blir det inte naturligt att jag slänger ihop en smoothie. Hoppas du sover gott senare idag.

2007-11-17 @ 06:56:53
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Smoothisar gjorde vi också innan maskinen brann upp!
Måste köpa en ny,kanske redan till jul :-)
Kram på dig / Anna-Carin

2007-11-17 @ 11:47:56
Postat av: fia

jösses va läskande och god den såg ut mm vart lite onspererad nu ju , kul att läsa din blogg .
önskar dig en trevlig helg .

2007-11-17 @ 12:24:48
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Jada

Mmm, såg väldigt gott ut. Jag har aldrig gkort smoothies kanske ska man våga prova.
Ha det gott!

2007-11-18 @ 15:39:56
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Borthy

Såg gott ut det där men hur får man den sig att hålla sig god och härlig ett halvt dygn? Kram och hopppas att du har det bra! Finns här, glöm inte det, skriv gärna på mailen också!

2007-11-18 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0