Minus 40 kg

Länge sen jag skrev i min blogg, har bara inte orkat skriva nåt.
Men nu har jag nåt att skriva om..Jag har nått -40 kilo nu och är så glad   

 
Trodde inte ögonen då jag ställde mej på vågen. 26 veckor har gått och jag har förlorat 40 kg, det är 1,5 kg i veckan och det är MYCKET!

Men varför kan inte hjärnan fatta det då?

Visst ser jag det på kort och så, men fattar ändå det inte.  Folk som inte sett mej på länge känner nästa inte igen mej....och bekanta ger mej uppmuntrande kommentarer, som : "vad fin du blivit", "du har blivit till din fördel" etc...och visst höjer det självförtroendet. MEN finns alltid där....rotade i mina fotogömmor och då hittade jag detta kort:

image29


Då tänker jag vem är denna person:????




Är detta verkligen jag?

Kommentarer
Postat av: Jada

40 kilo, GRATTIS! Det är otroligt mycket på så kort tid.
Nu får du unna dig något lyxigt till dig själv o fira!

2007-12-03 @ 12:14:55
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: anncka till Jada

Jag skall imorgon unna mej...skall nämligen åka Birka och då skall jag fira!

2007-12-03 @ 18:55:42
URL: http://anncka.blogg.se
Postat av: Borthy

Du är kanonduktig och snygg!
40 kg, det är hur mycket som helst! Klart att det tar lite tid för psyket att hänga med. Titta dig i spegeln ofta och repetera din nya klädstorlek högt och säg till dig själv att du är jättesnygg! Det är sant. Kram

2007-12-04 @ 04:58:56
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Pikku myy

helt otroligt gumman.... underbart. kram

2007-12-06 @ 16:15:31
Postat av: Caroline

Jag känner precis som du och det är så skönt att vi har varandra i viktklubben och kan stötta varandra. Är ju inte klokt att man gått ner hela -40kg och så "ser" man det inte själv.

Något som är jättebra att göra är precis det du nu gjort, ett kort före och ett kort efter och då ser man verkligen skillnaden.

Tänker på dig vännen.

Kramiz
C

2008-01-25 @ 09:20:56
URL: http://cajoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0